.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از نسبت دادن فوتبالیست ها به سرداران

در پي نسبت دادن بازيكنان فوتبال به سرداران ايران توسط گزارشگر تلويزيون در بازي ايران و عربستان، نويسنده و پژوهشگر دفاع مقدس  از اين مقايسه انتقاد كرد.

به گزارش شمال نیوز ، نادر دريابان گفت: بازيكنان فوتبال در حد و اندازه يك ورزشكار بايد ديده شوند و سرداران واقعي شهداي گمنامي هستند كه ميليون‌ها نفر از سراسر ايران و حتي جهان براي زيارت مزارشان با تحمل مشكلات زيادي به مناطق عملياتي خوزستان مي‌شتابند.

وي خاطر نشان كرد: قهرمانان واقعي روستازادگان خراساني هستند كه در شب عمليات والفجر هشت در وضعيت خروشان اروند دل را به درياي عاشقي زدند.

اين نويسنده و پژوهشگر دفاع مقدس خواستار انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جامعه ورزش كشور شد و از رسانه‌ها خواست با ايجاد بسترهاي فرهنگي مناسب از ساختن الگوهاي نامناسب براي جامعه اجتناب شود.

دريابان تصريح كرد: جوانان نبايد افتخارات تاريخي، علمي و فرهنگي خود را فراموش كنند و هويت ايراني اسلامي خود را در برد و باخت و يا اوج و افول افراد و يا تيم‌هاي ورزشي ببينند.

وي خاطر نشان كرد: جامعه امروز به الگو‌هايي نياز دارد و باورهايي را مي‌طلبد كه نسل كنوني و نسل آينده را به سعادت و خير رهنمون كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 فروردين 1388
منظور مسئولین تربیت بدنی کشور است !!!چرا دوشغله بودن مسئولین تربیت بدنی کشور در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی شد ؟؟؟!!! مگر شغل اصلی آنها چیست ؟؟؟!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.